יום שבת, 2 באוגוסט 2014

האם ניתן להשוות את צה"ל לנאצים?

לאחרונה קראתי בפייסבוק של שכנתי כי היא מתחילה להבין את השואה כאשר היא רואה את מה שקורה בזמן האחרון , כנראה כוונתה הייתה המתרחש בעזה , ובהמשך תגובות החברים הרבה יותר ישירות וברורות בהשוואה הנ"ל.  ופוסט זה היה "מעודן" יש פוסטים ישירים יותר של ישראלים ולא ישראלים, המשווים את צה"ל לנאצים.

להשוות את סבל האוכלוסיה בעזה לסבל יהודי אירופה בזמן השואה אני יכולה להבין , בעזה אין לאן ללכן אחיהם הערבים אינם מאפשרים להם להיות פליטים החמאס הורג בהם אם הם מתנגדים, כואב , עצוב רע, ועדין איני חושבת שזה אותו הדבר, ממש לא!.  מכאן עד להשוות את צה"ל  עם הנאצים וואו , בעיני זאת או רישעות או בורות , דיסאנפורמציה וחזרה על סלוגנים שחוקים בלי לנסות להבין ,
אז קצת סדר בתוך הבלאגן:

מטרותיו של היטלר היו במפורש ובמוצהר להרוג ולהשמיד את הגזע היהודי, מתוך שנאה ורוע, את מיין קאמף - חזונו האישי ותוכנית הפעולה שלו כתב כאשר היה בכלא , וזה עיקר מטרתו הייתה , לא כיבוש העולם אלא הרג יהודים והראיה - לקראת קריסת הרייך הגרמי , כאשר היה ברור שהם הפסידו את המערכה ההוראה שיצאה בפקודתו היתה להגביר את פעולת הכבשנים במחנות הריכוז, כדי לסיים את פעולת ההשמדה.
 האם זאת כוונתנו להשמיד את המוסלמים?! האם אנחנו נאצים?!
לעומת זאת זו מטרותיו המוצהרות של החמאס , בלי להסתיר ,מטרתו היא להשמיד את מדינת ישראל להכיל את חוקי האיסלאם  על ישראל ולאחר מכן על כל העולם ,וכל זאת  ע"י קידוש ואהבת המוות וזילזול בחיים,  איך אני יודעת? קראתי למדתי ועדין אני קוראת ולומדת , והרי אני אוהבת ישראל מושבעת שאינה יורקת לבאר שממנה אני שותה , אז אל תאמינו לי , לימדו לבד ,קיראו הסטוריה ,  הקשיבו לבד למה אומרות נשים ערביות על האיסלאם והנה מספר דוגמאות: (ואני מזמינה אותכם ללחוץ ולהקשיב לקישורים , אפילו לא צריך לקרוא פשוט להקשיב. בלחיצה על הקישורים הכחולים)
וואפה סולטן   - פסיכולוגית ערביה מוסלמית היושבת היום בארה"ב , כתבה את הספר אלוהים ששונא ,  איאן חריסי עלי -אשה מוסלמית אשר כתבה את הספר כופרת , הייתה חברת הפרלמט ההולנדי  היום סופרת מרצה מבוקשת על האיסלאם, בריג'יט גבריאל ערביה נוצריה אשר גדלה בלבנון וחיה היום בארה"ב. נוני דרוויש ילידת מצרים חיה בילדותה בעזה אביה היה מפקד המודיעין באזור עזה , נהרג ע"י ישראל בשנת 1953 , אישה שעומדת היום בראש אירגון הנקרא ערבים למען ישראל,   ואם זה לא מספיק  אז חוקר דתות מהמערב דויד ווד  מדבר על האיסלאם בלי קשר לישראל ויהודים.
ד"ר תאופיק חמיד שהיה טרוריסט לשעבר מדבר מהיכן יצא ופועל היום לשנוי באיסלם (הוא מזכיר את השואה בדבריו) ויש עוד ועוד עדויות וניתוחים על האיסלם הקיצוני, ואיני יכולה לא להעלות את דבריו של מנהיג מוסלמי החי באנגליה שמדבר בגלוי על תוכנית האיסלאם קבלו את ענג'ם צ'אוורדי., אחרי כל זה לומר שהצבא שלנו מתנהג כמו נאצים זה רשעות ובורות.
ומי ששכח צה"ל פרושו צבא הגנה לישראל, אתם יכולים לתאר היכן היינו בלי צה"ל בדרום הארץ?
ושלא ישמע חלילה שאני חושבת ש100% מהמוסלמים הם חמאס ממש לא  , הדת הבהיאית  מקורה באיסלם , כמו כן האחמדים והסופים , כל אחת מהן הם רודפי שלום ושיוויון , וגם לנו יש מה ללמוד מעיקרי דתם ואמונתם.
יש לנו נקודת כשל בנושא פניה לרוב השקט המוסלמי אשר אינו חושב כמו החמאס והיה רוצה שלום, בזה  לצערי כשלנו אין לנו אפילו תחנת שידור אחת הפונה בערבית לערביי העולם ,(כמו אל ג'אזירה)  ואם מדובר בהשואה לנאצים גם בזה והפעם לצערי איננו דומים להם כוון שמכונת התעמולה הנאצית היתה משומנת ומיומנת ממש כמו מכונת התעמולה של החמאס.
אז לכם אנשים יקרים , לפני שאתם משווים אותנו לנאצים אנא הרחיבו דעת לימדו את השואה ואת האויב , וחישבו  האם אנחנו דומים לנאצים ? ממש לא!!!




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה